Gabriella, twórca Łódzkiej Rajtuzy poszukuje kreatywnego człowieka z Łodzi, który pomoże w dalszym tworzeniu splendoru i sławy naszej marki.
Dzieje się dużo, a my potrzebujemy kogoś, kto pomoże nam to wszystko ogarniać :)
Opis stanowiska:
- planowanie oraz realizacja działań komunikacyjnych w ramach projektu "rajtuz lokalnych"
- udział w budowaniu wizerunku marki Gabriella jako lidera przemysłu kreatywnego z Łodzi
- współtworzenie oraz realizacja planów marketingowych marki Gabriella
- współpraca z mediami, instytucjami kulturalnymi i społecznymi itp.
Wymagania:
- głowa pełna pomysłów
- bardzo dobra organizacja pracy (sumienność oraz terminowość)
- tzw. lekkie pióro
- wiedza z zakresu komunikacji marki (pr, e-marketing, branding)
- znajomość narzędzi reklamowych Facebooka, Instagaram (duży plus za Google Adwords)
Mile widziane:
- doświadczenie w pracy w agencji/dziale marketingu/pr
- miłość do Łodzi
- wiedza na temat pończosznictwa (w ostateczności wystarczy jak rozróżniasz rajstopy od pończoch :)
Gwarantujemy:
- wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i zaangażowania
- ciekawe projekty
- pracę zdalną/projektową (nie poszukujemy pracownika na pełen etat)
CV i kilka słów o sobie proszę przesyłać na kreatywna@gabriella.pl