FAQ

Najczęściej zadawane pytania  

  1. Kiedy będzie wysyłka, jak dzisiaj złożę zamówienie?
    Robimy wszystko, by nasze produkty dotarły do Klientów jak najszybciej. Zdecydowana większość zamówień jest wysyłana w ciągu jednego dnia roboczego, a o wysyłce paczki zawsze informujemy mailem. Czas dostawy zależy od wybranej formy dostawy. W okresach wzmożonej sprzedaży jak np. okres przedświąteczny czas realizacji zamówień może być wydłużony.

  2. Czy jest możliwy odbiór osobisty?
    Tak. Zamówienie można odebrać w sklepie firmowym, mieszczącym się przy ul. Brukowej 13 w Łodzi, w godzinach 7:00-17:00.

  3. Gdzie mogę uzyskać pomoc przy składaniu zamówienia?
    Jesteśmy do dyspozycji! Pomoc można uzyskać pod numerem telefonu: 537 515 150 od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-17:00.

  4. Gdzie można nasze produkty kupić stacjonarnie?
    Obecnie posiadamy jeden sklep firmowy:  C.H. PTAK, Pasaż Wschodni, box nr 34 , ul. Żeromskiego 6, Rzgów

  5. Rabat z newslettera się nie nalicza, co mam zrobić?
    Prosimy o kontakt telefoniczny: 537-515-150, bądź mailowy: sklep@gabriella.pl. Jednocześnie przypominamy, iż rabat z kodem z newslettera obowiązuje na produkty nieprzecenione, dla zamówień powyżej 50 zł.

  6. Czy przedstawione kolory są takie, jak w rzeczywistości?
    Tak! Wiemy, że w doborze rajstop (szczególnie cielistych!) dobór koloru do odcienia skóry jest bardzo ważny. Zdajemy sobie sprawę, iż trudno jest wyobrazić sobie kolor rajstop na małej ikonie, dlatego staramy się, aby każdy produkt, występujący w kilku kolorach został sfotografowany w każdej z wersji.

  7. Jak mogę odstąpić od umowy?
    Szczegółowe informacje znajdą Państwo w regulaminie naszego sklepu, gdzie również jest umieszczony do pobrania formularz odstąpienia od umowy. Wypełniony dokument wraz z dowodem zakupu oraz towarem należy odesłać na nasz adres: Gabriella Shops ul. Brukowa 13, 91-341 Łódź. 

  8. Jak mogę zmienić kolor lub rozmiar zamówionego produktu?
    W celu anulowania zamówienia prosimy o przesłanie wiadomości drogą mailową na adres sklep@gabriella.pl bądź o kontakt telefoniczny 537 515 150

  9. Co w przypadku nieodebrania paczki?
    Jeżeli przesyłka została opłacona z góry, po jej powrocie, dział obsługi klienta skontaktuje się z Państwem drogą mailową w celu ustalenia ponownej wysyłki bądź zwrotu pieniędzy.

  10. Jak zmienić numer telefonu kontaktowego po złożeniu zamówienia?
    W celu zmiany danych kontaktowych do zamówienia, prosimy o niezwłoczny kontakt telefoniczny 537 515 150 bądź mailowy sklep@gabriella.pl.

  11. Czy mogę prosić o przesłanie numeru konta bankowego?
    Nasze dane do przelewu:
    Gabriella - Shops Sebastian Krajda ul. Brukowa 13, 91-341 Łódź

    Bank BNP Paribas S.A.
    14 2030 0045 1110 0000 0251 5160

  12. Jak wybrać idealny kolor cielisty?
    Odcienie cielistych rajstop, pończoch i skarpetek różnią się między sobą. Najczęściej kupowanym neutralnym kolorem jest melisa. Dla bardzo jasnych karnacji – sable lub nocciola. Odcień neutro lekko wpada w żółty. Zaś kolor beige lub amber będzie idealny dla ciemnej karnacji bądź opalonej. Dzięki dużemu wyborowi odcieni beżu w ofercie produktów Gabrielli z pewnością uda się wybrać idealny, pasujący do cery.

  13. Jaki jest największy rozmiar rajstop?
    Obecnie największy rozmiar, jaki mamy w naszej ofercie to 8/9, dedykowany paniom o obwodzie bioder 164-204 cm.

  14. Jaki jest czas dostawy zamówienia?
    Czas dostawy zależy od wybranej formy dostawy. 

    • kurier DPD – 1-2 dni robocze

    • paczkomaty Inpost – 1-2 dni robocze

    • Orlen Paczka – 3-4 dni robocze

  15. Jak mogę uzyskać numer listu przewozowego?
    Numer listu przewozowego oraz link do śledzenia paczki wysyłany jest automatycznie na wskazany w zamówieniu adres mailowy.
  16. Złożyłam dwa zamówienia, z czego jedno chciałabym anulować. Czy jest taka możliwość?
    To zależy od tego, na jakim etapie jest realizacja zamówienia. Jeżeli będzie taka możliwość, anulujemy zamówienie. W przeciwnym wypadku poprosimy o zwrot zamówienia. W celu ustalenia takiej możliwości prosimy o kontakt drogą mailową: sklep@gabriella.pl

  17. Dokonałam zwrotu zakupu, kiedy dostanę zwrot pieniędzy?
    Pieniądze są zwracane w ciągu 3-5 dni roboczych od momentu zweryfikowania przez nas otrzymanej przesyłki. W wyjątkowych sytuacjach czas ten może ulec wydłużeniu maksymalnie do 14 dni. Zwrot nastąpi w taki sam sposób, w jaki została dokonana wpłata. W przypadku paczek za pobraniem oraz zamówień opłaconych przelewem zwykłym zwrot zostanie zrealizowany na podany w formularzu numer konta.

Bezpieczne płatności gwarantują
VISA MasterCard PayU PayPal
Terminową dostawę gwarantują
InPost Paczkomaty DPD GEIS
Twój koszyk
Twój koszyk jest jeszcze pusty!
Trzeba go wypełnić :)
Zaznacz przycisk “Tak”, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie, po 25 maja 2018 roku, Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania z usług https://www.gabriella.pl/, w tym także zbieranych w plikach cookies oraz w formie zautomatyzowanego profilowania przez nas i naszych zaufanych partnerów, w celach marketingowych w tym w formie zautomatyzowanego profilowania. Skutkiem ww. przetwarzania danych będzie analiza danych osobowych i statystycznych. Dane będą używane w celach marketingowych, w tym w celu profilowania, przez okres korzystania z usług Administratora. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wysyłając wiadomość email na adres: sklep@gabriella.pl Polityka Prywarności – Pliki Cookies, znajduje się TUTAJ: POLITYKA PLIKÓW COOKIESTAK