DARMOWA DOSTAWA przy zakupach powyżej 129zł

💫Just moments! Odkryj nową kolekcję rajstop i skarpetek ZOBACZ
Reklamacje

 Przed zgłoszeniem reklamacji oceń stan produktu i upewnij się, że wady nie wynikają z niewłaściwego użytkowania lub pielęgnacji.



1. W przypadku reklamacji lub otrzymania towaru niezgodnego z zamówieniem prosimy o kontakt telefoniczny +48537 515 150 lub mailowy reklamacje@gabriella.pl
2. Jeżeli podane w zgłoszeniu reklamacyjnym dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o ich uzupełnienie we wskazanym zakresie.
3. Sprzedawca ustosunkuje się do każdego zgłoszenia w ciągu 2-5 dni roboczych.  W wyjątkowych sytuacjach czas ten może ulec wydłużeniu maksymalnie do 14 dni.
O rozpatrzeniu reklamacji i jej wyniku Sprzedający powiadomi Klienta drogą mailową bądź telefonicznie. 
 

Reklamacje - zamówienia ZAGRANICZNE

1. W przypadku reklamacji lub otrzymania towaru niezgodnego z zamówieniem prosimy o kontakt mailowy reklamacje@gabriella.pl
2. Jeżeli podane w zgłoszeniu reklamacyjnym dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o ich uzupełnienie we wskazanym zakresie.
3. Sprzedawca ustosunkuje się do każdego zgłoszenia w ciągu 2-5 dni roboczych.  W wyjątkowych sytuacjach czas ten może ulec wydłużeniu maksymalnie do 14 dni.
4. O rozpatrzeniu reklamacji i jej wyniku Sprzedający powiadomi Klienta drogą mailową bądź telefonicznie.

 

POBIERZ FORMULARZ REKLAMACJI 

Bezpieczne płatności gwarantują
VISA MasterCard PayU PayPal
Terminową dostawę gwarantują
InPost Paczkomaty DPD GEIS
Twój koszyk
Twój koszyk jest jeszcze pusty!
Trzeba go wypełnić :)