Reklamacje
Przed zgłoszeniem reklamacji oceń stan produktu i upewnij się, że wady nie wynikają z niewłaściwego użytkowania lub pielęgnacji.
1. W przypadku reklamacji lub otrzymania towaru niezgodnego z zamówieniem prosimy o kontakt telefoniczny +48537 515 150 lub mailowy sklep@gabriella.pl
2. Jeżeli podane w zgłoszeniu reklamacyjnym dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o ich uzupełnienie we wskazanym zakresie.
3. Sprzedawca ustosunkuje się do każdego zgłoszenia w ciągu 2-5 dni roboczych. W wyjątkowych sytuacjach czas ten może ulec wydłużeniu maksymalnie do 14 dni.
O rozpatrzeniu reklamacji i jej wyniku Sprzedający powiadomi Klienta drogą mailową bądź telefonicznie.
Reklamacje - zamówienia ZAGRANICZNE
1. W przypadku reklamacji lub otrzymania towaru niezgodnego z zamówieniem prosimy o kontakt mailowy sklep@gabriella.pl
2. Jeżeli podane w zgłoszeniu reklamacyjnym dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o ich uzupełnienie we wskazanym zakresie.
3. Sprzedawca ustosunkuje się do każdego zgłoszenia w ciągu 2-5 dni roboczych. W wyjątkowych sytuacjach czas ten może ulec wydłużeniu maksymalnie do 14 dni.
4. O rozpatrzeniu reklamacji i jej wyniku Sprzedający powiadomi Klienta drogą mailową bądź telefonicznie.
2. Jeżeli podane w zgłoszeniu reklamacyjnym dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o ich uzupełnienie we wskazanym zakresie.
3. Sprzedawca ustosunkuje się do każdego zgłoszenia w ciągu 2-5 dni roboczych. W wyjątkowych sytuacjach czas ten może ulec wydłużeniu maksymalnie do 14 dni.
4. O rozpatrzeniu reklamacji i jej wyniku Sprzedający powiadomi Klienta drogą mailową bądź telefonicznie.